torsdag 27 mars 2014

Lite mer kaffe




Kan visst inte få nog

Kaffe, kaffe och lite kaffe till! Tydligen ville jag ha lite kaffe i håret också. 
Senaste toningen heter visst Rich Espresso
Tjaaa, frågar ni mig så kan man nog inte få för mycket kaffe....någonsin. :)
Sitter faktiskt precis i detta nu och myser i mitt nya vardagsrum men soft musik, tända ljus och....tadaaa...en kopp av det godaste kaffet som finns.

Jadå, ni ska få se resultatet av att pluppa i lite Espresso i håret också.
Hade nog förväntat mig en lite ljusare brun färg, men det är nog för att det var så pass mörkt redan innan.





Vardagsrum

Nu börjar vissa delar av hemmet att komma på plats i allafall.
Vardagsrummet är ett av dem. Bara lite småfix kvar där nu.
Idag fick jag till alla kablar så de numer huserar inne i tv-bänken, och jag slipper en äcklig dammhög där bakom tv'n.

En tavla har fått komma upp på väggen och det blev alldeles lysande skulle man kunna säga, haha!




Nu ska jag försöka slita mig från myset en stund, fixa lite...kaffe...jomenvisst, till fiket när Maja ska spela match ikväll. Blir en rolig match att se då hon äntligen ska få spela mittfältare. 
Ut och frysa lite alltså. Sedan hem och packa inför en stundande fjällresa.
Längtar!


Avslutar med att bjuda på lite vackert från mitt fönster...





Massor med kärlek...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!