söndag 23 mars 2014

Seg hjärna




Hur kommer man igång igen?

Har sånt enormt sug att komma igång med bloggandet igen, men på något sätt bara fastnar det när jag väl sätter mig ner och tänker försöka få ner något på pränt.
Förhoppningsvis ger det sig bara jag försöker lite, lite mer och lite till.
Som med det mesta annat som man har svårt för - ger man det några extra försök så lyckas man oftast till slut. :)

Mycket har hänt sedan senast jag bloggade.

Jag har hunnit resa en del, bland annat till Grekland (Santorini)...


... och till Tallinn.



Har både mött och mist kärleken, vilken jag var helt övertygad om var den absolut rätta för mig. 
Kan inte riktigt släppa det fast jag vet att jag borde. Önskar någon kunde komma och slå något hårt i huvudet på mig så jag tar mitt förnuft tillfånga och äntligen inser att det aldrig kommer bli något mer än så här.

Nåja...man ska inte gråta över spilld mjölk sägs det, och jag är ju trots allt väldigt glad för allt fint jag fått uppleva med honom iallafall. Det är väl så jag ska se det och nu tro och hoppas att något nytt, minst lika bra, finns där bakom knuten och väntar på mig. :)

Jag har också kommit igång och tränat en hel massa. Och även lyckats pausa typ en och halv månad också, haha.
Pausen i tränandet har kommit av utbildning i Sthlm, sjukdom samt en flytt som nu snart är helt klar.
Min gamla lgh är nu tömd och städad. På onsdag ska den besiktas och nycklar lämnas.
Så nu är det på Södermalm i Sundsvall jag bor. Södermalmsbrud liksom, fniss.

Här ser det fortfarande lite kaotiskt ut.
Mycket som ska upp och hitta till sin rätta plats, vilket kan ta riktigt lång tid ibland. :)
Så här ser det ut just nu i mitt kök...


Som sagt - smått kaotiskt, haha.

Men nu ser jag i allafall ljuset i tunneln, och kan snart få luta mig tillbaka och riktigt njuta av min fina fina lägenhet som jag redan trivs som fisken i vattnet i. 
Och jo...träningen ska också tas upp. Tänker förresten kila iväg och packa en träningsväska tills imorgon nu, så finns det inga ursäkter sedan. ;)


Tjingeling darlings!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!